5.0
gebaseerd op 234 reviews

Ik kom al best lang bij Brigitte. Prettige, vakkundige, sociale, laagdrempelige pedicure. Ik wil het graag aanbevelen. Hartelijke groet, Fiona

Fiona - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Wenkbrauwen weer keurig. Genoten.

Lilian - meer dan 2 jaar geleden
Pacha - meer dan 2 jaar geleden

Gezellig en kundig

Ada - bijna 3 jaar geleden

Het is altijd gezellig en onder tussen lekker kletsen.

Martha - bijna 3 jaar geleden

Duidelijke afspraken en mooi op tijd , blij mee !!

An - bijna 3 jaar geleden

Professioneel, schoon, netjes, gezellig, respectvol en uitstekend kwaliteit.0

Susan - bijna 3 jaar geleden

Super fijne manier van werken en altijd gezellig

Ilse - bijna 3 jaar geleden

fijne vakkundige pedicure

Evelien - bijna 3 jaar geleden

Tis een topper Brigitte

Monique - bijna 3 jaar geleden