Ik kom al best lang bij Brigitte. Prettige, vakkundige, sociale, laagdrempelige pedicure. Ik wil het graag aanbevelen. Hartelijke groet, Fiona
Fiona
-
meer dan 2 jaar geleden
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Wenkbrauwen weer keurig. Genoten.
Lilian
-
meer dan 2 jaar geleden
Pacha
-
meer dan 2 jaar geleden
Gezellig en kundig
Ada
-
bijna 3 jaar geleden
Het is altijd gezellig en onder tussen lekker kletsen.
Martha
-
bijna 3 jaar geleden
Duidelijke afspraken en mooi op tijd , blij mee !!
An
-
bijna 3 jaar geleden
Professioneel, schoon, netjes, gezellig, respectvol en uitstekend kwaliteit.0
Susan
-
bijna 3 jaar geleden
Super fijne manier van werken en altijd gezellig
Ilse
-
bijna 3 jaar geleden
fijne vakkundige pedicure
Evelien
-
bijna 3 jaar geleden
Tis een topper Brigitte
Monique
-
bijna 3 jaar geleden