5.0
gebaseerd op 234 reviews

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Brigitte. Top

Jantine - meer dan 3 jaar geleden

Erg blij,mijn likdoorns gaan goed weg. En Brigitte is aardig.

Laura - meer dan 3 jaar geleden

Het is al jaren goed qua gezichtsbehandeling alswel de pedicure 😊 en daar ben ik blij mee!!

Gerda - meer dan 3 jaar geleden

Brigitte verstaat haar vak. Ze is kundig maar het was ook erg gezellig! Direct een nieuwe afspraak gemaakt!

Wendy - meer dan 3 jaar geleden

Altijd weer fijn om geweest te zijn😊

Monique - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk gelegen. Goed verzorgd😁❤️

Cheryl - meer dan 3 jaar geleden

Prima zo als altijd

Leny - meer dan 3 jaar geleden

Altijd prima verzorgd weer de deur uit bij Bri Nice

Marriane - bijna 4 jaar geleden

Mooie wenkbrauwen en gezellig, wat wil je nog meer!

Claudia - bijna 4 jaar geleden

ik vond het weer erg lekker wat ze doet en relax en ik voel me daar erg op mijn gemak.

Jolanda - bijna 4 jaar geleden