Heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Brigitte. Top
Jantine
-
meer dan 3 jaar geleden
Erg blij,mijn likdoorns gaan goed weg. En Brigitte is aardig.
Laura
-
meer dan 3 jaar geleden
Het is al jaren goed qua gezichtsbehandeling alswel de pedicure 😊 en daar ben ik blij mee!!
Gerda
-
meer dan 3 jaar geleden
Brigitte verstaat haar vak. Ze is kundig maar het was ook erg gezellig! Direct een nieuwe afspraak gemaakt!
Wendy
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd weer fijn om geweest te zijn😊
Monique
-
meer dan 3 jaar geleden
Heerlijk gelegen. Goed verzorgd😁❤️
Cheryl
-
meer dan 3 jaar geleden
Prima zo als altijd
Leny
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd prima verzorgd weer de deur uit bij Bri Nice
Marriane
-
bijna 4 jaar geleden
Mooie wenkbrauwen en gezellig, wat wil je nog meer!
Claudia
-
bijna 4 jaar geleden
ik vond het weer erg lekker wat ze doet en relax en ik voel me daar erg op mijn gemak.
Jolanda
-
bijna 4 jaar geleden