5.0
gebaseerd op 234 reviews
Jermain - ongeveer 4 jaar geleden

Ik vind het hellemaal top erg tevreden

Lies - ongeveer 4 jaar geleden

Goede pedicure, ben zeer tevreden. Mooi gelakte nagels

Roos - ongeveer 4 jaar geleden
Pacha - ongeveer 4 jaar geleden

Gezellig en erg tevreden over de pedicure behandeling!

Charlotte - ongeveer 4 jaar geleden

Wat een leuk ontvangst en zeer blij met het resultaat. Prijs / kwaliteit prima

Violette - ongeveer 4 jaar geleden

Prima pedicure behandeling en weer mooi gelakte teennagels

Anneke - ongeveer 4 jaar geleden

Prima op tijd en met expertise geholpen!

Evelien - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar en betaalbaar, dus een aanrader

Susan - ongeveer 4 jaar geleden
Sylvia - ongeveer 4 jaar geleden