Caroline
-
meer dan 4 jaar geleden
Afspraak is goed verlopen
Ben super blij met me voeten , Brigitte is een ervaren pedicure, die alle tijd neemt voor je .
Gezellig gekletst en gelachen tijd vliegt voorbij .
Volgende afspraak staat al weer.
Linda
-
meer dan 4 jaar geleden
Jermain
-
meer dan 4 jaar geleden
was een gezellige dame en hebben lekker geklets. vakkundig en de volgende afspraak staat eral weer.
Jolanda
-
meer dan 4 jaar geleden
Ik heb genoten.👌
Lilian
-
meer dan 4 jaar geleden
Top,
Vriendelijk en professioneel.
Ria
-
bijna 5 jaar geleden
Ben er weer heel blij mee Brigitte!! Dank je wel en tot snel.
Bianca
-
bijna 5 jaar geleden
Mijn voeten zijn weer heerlijk in de vakantiemodus gezet..op naar de zon en teenslippers🌞
Astrid
-
bijna 5 jaar geleden
Nou ik heb weer een heerlijke schoonheidsbehandeling gehad en me nagels zijn weer mooi het is iedereen aan te bevelen .
Hannie
-
bijna 5 jaar geleden
Goeie service. Ze weet goed waar ze mee bezig is. Heel gastvrij en gezellig.
Ilona
-
bijna 5 jaar geleden