5.0
gebaseerd op 234 reviews
Caroline - meer dan 4 jaar geleden

Afspraak is goed verlopen
Ben super blij met me voeten , Brigitte is een ervaren pedicure, die alle tijd neemt voor je .
Gezellig gekletst en gelachen tijd vliegt voorbij .
Volgende afspraak staat al weer.

Linda - meer dan 4 jaar geleden
Jermain - meer dan 4 jaar geleden

was een gezellige dame en hebben lekker geklets. vakkundig en de volgende afspraak staat eral weer.

Jolanda - meer dan 4 jaar geleden

Ik heb genoten.👌

Lilian - meer dan 4 jaar geleden

Top,

Vriendelijk en professioneel.

Ria - bijna 5 jaar geleden

Ben er weer heel blij mee Brigitte!! Dank je wel en tot snel.

Bianca - bijna 5 jaar geleden

Mijn voeten zijn weer heerlijk in de vakantiemodus gezet..op naar de zon en teenslippers🌞

Astrid - bijna 5 jaar geleden

Nou ik heb weer een heerlijke schoonheidsbehandeling gehad en me nagels zijn weer mooi het is iedereen aan te bevelen .

Hannie - bijna 5 jaar geleden

Goeie service. Ze weet goed waar ze mee bezig is. Heel gastvrij en gezellig.

Ilona - bijna 5 jaar geleden