5.0
gebaseerd op 234 reviews
Daniella - meer dan 5 jaar geleden

Ik kom er elke keer heerlijk vandaan de ene loop ik op wolkjes. Vanmorgen een heerlijke schoonheidsbehandeling gedaan en wenkbrauwen geverfd ziet er weer mooi uit tot de volgende keer

Hannie - meer dan 5 jaar geleden

Ik voel me welkom bij Brigitte. Ik ben nogal een zeur met mijn voeten, omdat ik veel eeltvorming op mijn voeten heb. Dit haalt Brigitte altijd weg en ik kan er dan weer een paar weken tegen. Ze is een professionele pedicure, werkt heel schoon en ik vind het altijd gezellig bij haar.

Ilona - meer dan 5 jaar geleden

Deskundig en enthousiast geholpen. Ben er blij mee.

Johan - meer dan 5 jaar geleden

zoals altijd was alles wéér TOP!!

Simone - meer dan 5 jaar geleden

Gastvrij en deskundige kennis staan voorop in deze salon. Ik ga er graag heen en zo ook de rest van ons gezin. Dat zegt genoeg.

Jennifer - meer dan 5 jaar geleden
Yvonne - meer dan 5 jaar geleden

Lekker ontspannen door een gezicht behandeling

Simone - meer dan 5 jaar geleden

Brigitte is goed in haar werk! Ze werkt met fijne producten en creëert een ontspannen sfeer. Daarnaast is ze vriendelijk en attent.

Paggy - meer dan 5 jaar geleden

Vlotte goede behandeling. Schoon

Anja - bijna 6 jaar geleden