5.0
gebaseerd op 234 reviews

Een top schoonheidsspecialiste !

Marriane - ongeveer 5 jaar geleden
Amber - ongeveer 5 jaar geleden

Goede behandeling. Fijne vrouw.

Yvonne - ongeveer 5 jaar geleden
Esmaralda - meer dan 5 jaar geleden

Weer heerlijk zachte voeten🙌🏼

Chantal - meer dan 5 jaar geleden

Ontzettend blij dat mijn voeten weer zijn gedaan. Je kan altijd snel terecht. Je krijgt meteen een bevestiging ervan. Ik heb altijd een hoop eelt op mijn voeten. Alles wordt netjes weggehaald. Mijn voeten worden goed verzorgd. Het belangrijkste vind ik dat ik me op mijn gemak voel.

Ilona - meer dan 5 jaar geleden

Het was heerlijk was voor de eerste keer naar de schoonheidsspecialiste. Lekker ontspannen en even goed erg gezellig. Mijn gezicht voelt lekker aan.

Leny - meer dan 5 jaar geleden

Zeer professioneel, zeer blij met resultaat

Bonnie - meer dan 5 jaar geleden

Heb weer een lekkere behandeling gehad

Simone - meer dan 5 jaar geleden

Toppie, weer helemaal blij met mijn wenkbrauwen

Lyanne - meer dan 5 jaar geleden