5.0
gebaseerd op 234 reviews

Heerlijk ontspannen. Voelde mij meteen op mijn gemak.

Jolanda - ongeveer 6 jaar geleden

Super

Petra - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad, ben weer herboren. Brigitte bedankt!!

Annelies - ongeveer 6 jaar geleden

Vond het super alle tijd genomen en goede advies ik kom zeker terug ! Nogmaals bedankt gr marije

Marije - ongeveer 6 jaar geleden
Thea - ongeveer 6 jaar geleden

Het is zo lekker om je gezicht te laten doen je komt helemaal tot rust

Simone - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijk weer even opgefrist te worden door Brigitte😃👌..... altijd gezellig en mijn wenkbrauwen zijn weer tiptop!

Angelique - ongeveer 6 jaar geleden

Super resultaat! Dankjewel!

Annet - ongeveer 6 jaar geleden

Prettige ontspannend sfeer. Betrokken bij het werk wat ze doet en bij de 'problemen' die ik aan mijn voeten heb.

Vanessa - ongeveer 6 jaar geleden

Fijn om weer te komen!!

Gerda - ongeveer 6 jaar geleden