5.0
gebaseerd op 234 reviews

Heerlijk, weer mooie nagels en een goede pedicure behandeling gehad.

Anneke - bijna 3 jaar geleden

Altijd gezellig... Altijd blij als ik met mooie voeten en mooi gelakte nagels de salon weer verlaat 😍.
Liefs Nicole.

Nicole - ongeveer 3 jaar geleden

gezellig, relexed en ontspannend omgeving en een gezellige sprek gehad

Jolanda - ongeveer 3 jaar geleden
Ria - ongeveer 3 jaar geleden
Simone - ongeveer 3 jaar geleden

Zeer vriendelijk en gezellig.Voor mij was de eerste keer en komt zeker weer terug. Ik vond heerlijk en ontspannen

Tineke - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd goed werk en heel gezellig en klant vriendelijk.

Jermain - ongeveer 3 jaar geleden

Goed en gezellig.

Ada - ongeveer 3 jaar geleden

Prima salon. Vriendelijke schoonheidsspecialiste en vakkundig geholpen

Ellen - ongeveer 3 jaar geleden

Laagdrempelig, respectvol, professioneel en netjes

Susan - ongeveer 3 jaar geleden