5.0
gebaseerd op 234 reviews

Goed en gezellig

Ada - bijna 2 jaar geleden

leuk contact, en de behandeling goed

ankie - bijna 2 jaar geleden

Ik heb genoten van heerlijke gezicht behandeling en tot de volgende keer.
Dank je wel Brigitte.

Tineke - bijna 2 jaar geleden

Altijd fijn als me voeten weer heerlijk gedaan zijn thanks Brigitte

Monique - bijna 2 jaar geleden

Wederom professioneel en gezellig geholpen.

Ria - bijna 2 jaar geleden

Ik vind de behandelingen altijd prima. Ik lig er zeer ontspannen bij en krijg goed advies. Daarbij is t heel gezellig!!! Aanrader.

Ineke - ongeveer 2 jaar geleden
Caroline - ongeveer 2 jaar geleden
Violette - ongeveer 2 jaar geleden

top ik kom over 7 week weer voor een andere soort behandeling.

Jolanda - ongeveer 2 jaar geleden

Ik heb heerlijk genoten van de behandeling. Is puur genieten. Wimpers en wenkbrauwen weer mooi geverfd. Huid voelt super zacht aan! Dank je wel Brigitte

Marja - ongeveer 2 jaar geleden