Goed en gezellig
Ada
-
bijna 2 jaar geleden
leuk contact, en de behandeling goed
ankie
-
bijna 2 jaar geleden
Ik heb genoten van heerlijke gezicht behandeling en tot de volgende keer.
Dank je wel Brigitte.
Tineke
-
bijna 2 jaar geleden
Altijd fijn als me voeten weer heerlijk gedaan zijn thanks Brigitte
Monique
-
bijna 2 jaar geleden
Wederom professioneel en gezellig geholpen.
Ria
-
bijna 2 jaar geleden
Ik vind de behandelingen altijd prima. Ik lig er zeer ontspannen bij en krijg goed advies. Daarbij is t heel gezellig!!! Aanrader.
Ineke
-
ongeveer 2 jaar geleden
Caroline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Violette
-
ongeveer 2 jaar geleden
top ik kom over 7 week weer voor een andere soort behandeling.
Jolanda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ik heb heerlijk genoten van de behandeling. Is puur genieten. Wimpers en wenkbrauwen weer mooi geverfd. Huid voelt super zacht aan! Dank je wel Brigitte
Marja
-
ongeveer 2 jaar geleden