5.0
gebaseerd op 234 reviews

Heerlijk en gezellig. Tot de volgende 🤗

Natasja - meer dan een jaar geleden

Altijd heerlijk om weer geweest te zijn
Me voeten zijn weer heerlijk verwend 🤗

Monique - meer dan een jaar geleden

Het was weer heerlijk,even laten verwennen.

Tineke - meer dan een jaar geleden
Caroline - meer dan een jaar geleden

Prima goede behandeling en gezellig

Leny - meer dan een jaar geleden

prettig contact

ankie - meer dan een jaar geleden
Anneke - meer dan een jaar geleden

Ja prima goed verzorgd

Lia - meer dan een jaar geleden

Altijd goed en zeer tevreden.

Jennifer - meer dan een jaar geleden

heerlijk weer dankjewel

Jolanda - bijna 2 jaar geleden