5.0
gebaseerd op 234 reviews

vakvrouw, voeten voelen weer top

hans - 12 maanden geleden

Als man is het altijd lastig om en geschikte schoonheidssalon te vinden. Sommige behandelen zelfs geen mannen.
Eindelijk nu een fantastische salon gevonden. Lang niet zo een goede behandeling gehad.
Dus heren, als een schoonheidsspecialiste zoekt...dit is de plek.

Frans - 12 maanden geleden

Brigitte is heel vriendelijk en mijn wimpers en wenkbrauwen zien er heel mooi uit.

Christel - ongeveer een jaar geleden

Altijd weer fijn als ik weer geweest ben

Monique - ongeveer een jaar geleden

Top
Maar dat is het altijd. :)

Marriane - ongeveer een jaar geleden

was weer heerlijk en lekker ontspannen.
tot de volgende keer.

Tineke - ongeveer een jaar geleden

Altijd gezellig en perfecte behandeling

Yvonne - meer dan een jaar geleden

Altijd weer.... heerlijke "verwen"-tijd voor jezelf door Brigitte :)

Marja - meer dan een jaar geleden

Prima goed gedaan bedankt

Lia - meer dan een jaar geleden

Topper! Altijd goed.

Jennifer - meer dan een jaar geleden