vakvrouw, voeten voelen weer top
hans
-
12 maanden geleden
Als man is het altijd lastig om en geschikte schoonheidssalon te vinden. Sommige behandelen zelfs geen mannen.
Eindelijk nu een fantastische salon gevonden. Lang niet zo een goede behandeling gehad.
Dus heren, als een schoonheidsspecialiste zoekt...dit is de plek.
Frans
-
12 maanden geleden
Brigitte is heel vriendelijk en mijn wimpers en wenkbrauwen zien er heel mooi uit.
Christel
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd weer fijn als ik weer geweest ben
Monique
-
ongeveer een jaar geleden
Top
Maar dat is het altijd. :)
Marriane
-
ongeveer een jaar geleden
was weer heerlijk en lekker ontspannen.
tot de volgende keer.
Tineke
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd gezellig en perfecte behandeling
Yvonne
-
meer dan een jaar geleden
Altijd weer.... heerlijke "verwen"-tijd voor jezelf door Brigitte :)
Marja
-
meer dan een jaar geleden
Prima goed gedaan bedankt
Lia
-
meer dan een jaar geleden
Topper! Altijd goed.
Jennifer
-
meer dan een jaar geleden